Як повідомляє пресслужба “Укрзалізниці”, стару низьку конструкцію реконструюють і замінять на високу.
Експериментальність платформи полягає в тому, що для її зведення потрібні нові залізобетонні конструкції, які до цього жодного разу не використовували в будівництві пасажирських платформ. Вони дуже схожі на звичайні стінові фундаменти, але мають у своїй формі певний елемент-з’єднання, що дає змогу проводити монтаж за принципом конструктора Lego”, ― пояснив начальник відділу планування та організації будівництва філії “Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд” “Укрзалізниці” Антон Колесник. За його словами, нова платформа буде відрізнятися габаритами: ширина становитиме 4 м, довжина ― 210 м (для зупинки восьми вагонів), а визначена висота 1,1 м над рівнем головки рейки дасть можливість заходити з платформи відразу до вагона.
Окрім того, нова конструкція буде мати пандус для вільного доступу маломобільних груп населення та навіси з лавами для сидіння.
Будівництво планували закінчити ще цього року, однак на строках можуть позначитися і погодні умови, які безпосередньо впливають на технологічні процеси, і обмеження, пов’язані з карантинними заходами.
Читайте також: “Кільки в банці” скасовуються. Побільшає електричок у напрямку Бородянки, Бучі, Ірпеня
Нагадаємо, між Києвом і Фастовом курсуватиме модернізована електричка.