Про це розповів мер Києва Віталій Кличко, який сьогодні побував на розв’язці.
Він нагадав, що шляхопровід був збудований у 1963 році і з тих пір не бачив капітального ремонту.
Реконструкцію шляхопроводу розпочали в червні минулого року. Мостовики розібрали всі конструкції споруди та замінили на нові з покращеними характеристиками. Фактично побудували новий шляхопровід.
Він на 1 метр вищий від свого попередника, що дає змогу проїзду великогабаритного транспорту. Також ширина споруди збільшилася з 28 метрів до 37 метрів.
Довжина основного проїзду становить 544 метри.
За словами Віталія Кличка, на сьогодні – це сучасна розв’язка, яка відповідає всім європейським стандартам.
Зберегли трамвайну лінію, яка проходить уздовж вулиці Дегтярівської. За сучасними технологіями влаштували відокремлене трамвайне полотно з посилених монолітних плит, що забезпечує шумопоглинання від руху транспорту. Зробили все, аби нова споруда та зупинки відповідали критеріям безбар’єрності. Змонтували перильну огорожу, встановили антипаркувальні стовпчики. Здійснили роботи з озеленення та благоустрою території. Влаштували тротуари з велодоріжкою“, – розповів Віталій Кличко.
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/004-63-26.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/438108341_883989810421903_7294808086611316571_n-25.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/438171083_883989800421904_8574655114860346865_n-22-scaled.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/438172411_883989767088574_7685002890042845219_n-19-scaled.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/441184160_783321283903101_6725071590272034208_n-5.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/441492181_883989757088575_674916922235954625_n-9.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/442416319_927337905855054_4543330910509854208_n-7.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/442436432_927338049188373_295336453977017263_n-7-scaled.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/442441213_927337712521740_2290355624700202024_n-6.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/442441380_927337689188409_7217657149189611973_n-5.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/442491762_927337865855058_9002339404100047102_n-3-scaled.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/443711223_927337932521718_6937439222564585804_n-2.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/443719931_783321357236427_4146205351658688011_n-1.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/443734597_927337655855079_5074986798061217113_n-3.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/443820529_783321653903064_4223667139203497334_n-1-scaled.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/443839294_783321150569781_4424143232349165562_n-1.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/444166737_783320990569797_842537661375815348_n-1.jpg)
![](https://bigkyiv.com.ua/wp-content/uploads/2024/05/445762154_783320993903130_6617521750863335526_n-1.jpg)
Читайте також: Не вистачило місця: дорожники пояснили, чому не встановили трамвайні платформи на Дегтярівському шляхопроводі
Нагадаємо, наприкінці грудня 2024 транспорт поїхав оновленим Дегтярівським шляхопроводом, щоправда, на ньому ще облаштовують велодоріжки і тротуари.
Як відомо, будівництво Дегтярівського шляхопроводу не обійшлось без інциденту. 30 вересня на Шулявці під час ремонтних робіт впали декілька балок Дегтярівського шляхопроводу. Як йдеться в офіційному поясненні, під час монтажу 7-ї балки в проектне положення вона втратила свою стійкість. При падінні балка зачепила частину вже змонтованої конструкції, що призвело також до порушення її стійкості та падіння інших 6-ти балок прогонової будови. Підрядник заявив, що через інцидент роботи з реконструкції шляхопроводу затягнуться. Через обвал шляхопроводу розпочато кримінальне провадження.