Про це розповів мер Києва Віталій Кличко, який сьогодні побував на розв’язці.
Він нагадав, що шляхопровід був збудований у 1963 році і з тих пір не бачив капітального ремонту.
Реконструкцію шляхопроводу розпочали в червні минулого року. Мостовики розібрали всі конструкції споруди та замінили на нові з покращеними характеристиками. Фактично побудували новий шляхопровід.
Він на 1 метр вищий від свого попередника, що дає змогу проїзду великогабаритного транспорту. Також ширина споруди збільшилася з 28 метрів до 37 метрів.
Довжина основного проїзду становить 544 метри.
За словами Віталія Кличка, на сьогодні – це сучасна розв’язка, яка відповідає всім європейським стандартам.
Зберегли трамвайну лінію, яка проходить уздовж вулиці Дегтярівської. За сучасними технологіями влаштували відокремлене трамвайне полотно з посилених монолітних плит, що забезпечує шумопоглинання від руху транспорту. Зробили все, аби нова споруда та зупинки відповідали критеріям безбар’єрності. Змонтували перильну огорожу, встановили антипаркувальні стовпчики. Здійснили роботи з озеленення та благоустрою території. Влаштували тротуари з велодоріжкою“, – розповів Віталій Кличко.
Читайте також: Не вистачило місця: дорожники пояснили, чому не встановили трамвайні платформи на Дегтярівському шляхопроводі
Нагадаємо, наприкінці грудня 2024 транспорт поїхав оновленим Дегтярівським шляхопроводом, щоправда, на ньому ще облаштовують велодоріжки і тротуари.
Як відомо, будівництво Дегтярівського шляхопроводу не обійшлось без інциденту. 30 вересня на Шулявці під час ремонтних робіт впали декілька балок Дегтярівського шляхопроводу. Як йдеться в офіційному поясненні, під час монтажу 7-ї балки в проектне положення вона втратила свою стійкість. При падінні балка зачепила частину вже змонтованої конструкції, що призвело також до порушення її стійкості та падіння інших 6-ти балок прогонової будови. Підрядник заявив, що через інцидент роботи з реконструкції шляхопроводу затягнуться. Через обвал шляхопроводу розпочато кримінальне провадження.