На Дегтярівському шляхопроводі закінчили всі роботи – заїзди та з’їзди відкрили для транспорту

Автор: Галина Ворона
14:59 22.05

На Дегтярівському шляхопроводі, який наприкінці минулого року відкрили для проїзду автотранспорту та трамваю, завершили весь комплекс робіт. Зокрема, відкрили заїзди та з’їзди з нього.

На Дегтярівському шляхопроводі закінчили всі роботи – заїзди та з’їзди відкрили для транспорту

Про це розповів мер Києва Віталій Кличко, який сьогодні побував на розв’язці.

Він нагадав, що шляхопровід був збудований у 1963 році і з тих пір не бачив капітального ремонту.

Реконструкцію шляхопроводу розпочали в червні минулого року. Мостовики розібрали всі конструкції споруди та замінили на нові з покращеними характеристиками. Фактично побудували новий шляхопровід.

Він на 1 метр вищий від свого попередника, що дає змогу проїзду великогабаритного транспорту. Також ширина споруди збільшилася з 28 метрів до 37 метрів.

Довжина основного проїзду становить 544 метри.

За словами Віталія Кличка, на сьогодні – це сучасна розв’язка, яка відповідає всім європейським стандартам.

Зберегли трамвайну лінію, яка проходить уздовж вулиці Дегтярівської. За сучасними технологіями влаштували відокремлене трамвайне полотно з посилених монолітних плит, що забезпечує шумопоглинання від руху транспорту. Зробили все, аби нова споруда та зупинки відповідали критеріям безбар’єрності. Змонтували перильну огорожу, встановили антипаркувальні стовпчики. Здійснили роботи з озеленення та благоустрою території. Влаштували тротуари з велодоріжкою“, – розповів Віталій Кличко.

Читайте також: Не вистачило місця: дорожники пояснили, чому не встановили трамвайні платформи на Дегтярівському шляхопроводі

Нагадаємо, наприкінці грудня 2024 транспорт поїхав  оновленим Дегтярівським шляхопроводом, щоправда, на ньому ще облаштовують велодоріжки і тротуари.

Як відомо, будівництво Дегтярівського шляхопроводу не обійшлось без інциденту. 30 вересня на Шулявці під час ремонтних робіт впали декілька балок Дегтярівського шляхопроводу. Як йдеться в офіційному поясненні, під час монтажу 7-ї балки в проектне положення вона втратила свою стійкість. При падінні балка зачепила частину вже змонтованої конструкції, що призвело також до порушення її стійкості та падіння інших 6-ти балок прогонової будови. Підрядник заявив, що через інцидент роботи з реконструкції шляхопроводу затягнуться. Через обвал шляхопроводу розпочато кримінальне провадження.

Великий Київ у Google News

підписатися