Поради дослідників є актуальними для Києва, де купують найбільше в Україні електромобілів та навіть під час дії воєнного стану та віялових відключень світла взимку мешканці поповнювали автопарки сучасними чотириколісними.
Урядовці навіть розширили правила для евакуаторів пунктами про електромобілі та їхню конкуренцію з машинами, що їздять на бензині.
Європейські дослідники звернули увагу на той факт, що у містах станції зарядки електрокарів розміщуються на тротуарах. Власники авто нерідко тягнуть електричні кабелі зі своїх будинків та гаражів через пішохідні доріжки.
Поява кабелів на пішохідних зонах можуть призвести до травмування людей зі слабким зором, обмеженими можливостями руху, дітей, а також тих, хто надто поспішає на роботу та не дивиться під ноги.
Відтак, якщо власників електромобілів у столиці зростатиме, місту доведеться створювати правила підзарядки електрокарів, безпечної для всіх.
Як відомо, серед найбільш популярних електромобілів у столиці є Nissan Leaf та Volkswagen ID.4.