Мости Патона й Метро у непрацездатному стані – експерт

Автор: Ольга Даниленко
15:21 22.03

Два з пʼяти автомобільних мостів – Патона та Метро знаходяться у непрацездатному стані. Владі доведеться приймати непопулярні рішення навіть під час війни й закривати на капітальний ремонт переправи, що поєднують лівий і правий береги Києва.

Мости Патона й Метро у непрацездатному стані – експерт

На цьому наголосив експерт з транспортного планування Дмитро Беспалов.

Він пояснив, що при останньому плановому обстеженні моста Патона у його паспорті було зафіксовано, що він у пʼятому експлуатаційному стані, тобто – непрацездатний.

“Він в гіршому стані, ніж здається на перший погляд. На тимчасовій спеціальній комісії мер міста закликав, щоб експерти не робили вкиди щодо стану інженерно-транспортної інфраструктури міста. Мене це трошки здивувало. Я знаю і це факт, цей міст (Патона, – ред.) знаходиться у пʼятому експлуатаційному стані, він називається непрацездатний. Міст Патона і міст Метро – два з пʼяти автомобільних мостів знаходяться у пʼятому стані. І це не експерти кажуть, це документально зафіксовано”, – наголосив Дмитро Беспалов на You Tube-каналі “Питаннячка Києва”.

Експерт додав, що після пʼятого рівня вже нема ніяких рівнів: “Я навіть не уявляю собі скільки обʼєктів у пʼятому стані є у Києві”.

Також, експерт з транспортного планування пояснив, на зношення столичних мостів суттєво вплинули погані відновлювані роботи, перевантаженість та унікальність їхньої побудови, яка виявилася “ненайкращим рішенням”.

Читайте також: Наскрізна корозія і руйнування бетону: на мостах Патона і Метро зафіксували суттєві пошкодження

 “Наприклад, міст Метро – це й експлуатація, ми погано експлуатували цей обʼєкт. Також, коли проєктували міст Патона, я вам даю 100-відсоткову гарантію, що вони не закладали 120 тисяч автомобілів на добу. Може у страшних снах бачили 50 й то чи навряд. Але ні 100, ні 120, і не 150 тисяч автомобілів. Плюс перевантажені фури по Південному мосту, я впевнений, у розрахунки не закладалися”, – пояснив він.

Він наголосив, що владі необхідно буде приймати непопулярні рішення і закривати мости Патона та Метро на ремонт навіть під час війни.

 “Стане у нас два Києва – лівий і правий. Аби трошечки вирішити цю проблему, треба спробувати повернути проїзну здатність. Але доведеться ще один міст, наприклад Дарницький або Південний, або Північний також закрити для автомобілів, але відкрити для громадського транспорту, екстреного транспорту і, наприклад велосипедистів. Аби кількість людей, які можуть перетинати Дніпро, приблизно дорівнювала кількості автівок, яка могла перетинати Дніпро до перекриття. Тобто, забезпечити мобільність не тонн металу, а людей. Але це непопулярне, адже багато людей хочуть провозити півтори тонни металу з однієї частини міста в іншу”, – зазначив Дмитро Беспалов.

Експерт закликав киян дізнаватися про експлуатаційний стан обʼєктів, якими вони користуються, за номером 1551 або встановити цей додаток.

Читайте також: Від столичної влади вимагають відремонтувати міст Патона та магістральний трубопровід, який проходить під ним

Нагадаємо, міст Патона ввели в експлуатацію у 1953 році. І за цей час ремонт здійснювали один раз. У 2004 році на мосту демонтували трамвайні колії і оновили дорожнє покриття. І з того часу поточні ремонтні роботи відбувалися тільки на окремих ділянках мосту.

Раніше повідомлялося, що міст Патона планують реконструювати до 2025 року. Віталій Кличко в одному з  інтерв’ю заявив, що молиться щоранку за міст Патона. За словами мера,  реконструкція мосту Патона коштуватиме понад 0,5 млрд доларів. 

Великий Київ у Google News

підписатися