Як пише LIGA.net, про це повідомив віцепремʼєр-міністр Олександр Кубраков під час зустрічі з медіа.
Наразі відомо, що збій у мережі вплинув на роботу низки сервісів по усій країні:
- тимчасово не працюють номери контакт-центрів “ДТЕК” – повідомили у компанії та закликали використовувати чат-боти і сайт.
- такі самі проблеми відчувають контакт-центри “«Київгазу”.
- збій частково вплинув на роботу деяких терміналів та банкоматів “ПриватБанку”, але не на всю мережу – розповів hromadske Речник “ПриватБанку” Олег Серга. У зв’язку з цим спостерігаються проблеми з оплатою проїзду, також не можуть прийняти оплату картою багато магазинів і закладів. Тож якщо йдете з дому, візьміть готівку.
- не працюють деякі охоронні системи, під’єднані до “Київстару”.
У компанії Kyivstar кажуть, що збій у роботі спричинила потужна хакерська атака.
Найважливіше, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. Ми щиро перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння. Наша команда обов’язково надасть компенсацію тим абонентам, які не мали зв’язку або не могли скористатися нашими сервісами”, – повідомили в компанії.
Читайте також: Збій у оператора зв’язку: куди звертатись за допомогою, якщо “лягла” мережа
Нагадаємо, сьогодні зранку стався масштабний збій у роботі “Київстар” – частина абонентів залишилась без зв’язку. При цьому вони не можуть перейти на іншого оператора через національний роумінг. Через відсутність зв’язку люди спілкуються між собою, замість дивитися у смартфон, співчувають та чекають на повернення мережі.