Міська мобільність: у Києві менше половини автобусів обладнані для людей з інвалідністю

Автор: Оксана Тупальська
11:50 05.12.2023

У Києві обладнані низькою підлогою для зручного користування маломобільними групами населення понад 51% автобусів, трамваїв та тролейбусів і не всі вони виходять на маршрути. Про це свідчать відомості, оприлюднені проектом Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2024-2025 роки.

Міська мобільність: у Києві менше половини автобусів обладнані для людей з інвалідністю

“Кількість одиниць громадського транспорту із низькою підлогою – 51,9% (задіяні у перевезенні пасажирів лише 981 од.); зовнішніми та внутрішніми звуковими інформаторами номера і оголошення зупинок маршруту; засобами візуалізації в салоні (інформаційна стрічка) з метою доступу до них осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення та невідповідність висоти посадкових майданчиків рівню підлоги громадського транспортного засобу”, – вказано у документі.

Водночас зазначається, що у транспортну інфраструктуру інтегровано засоби підвищення мобільності різних груп населення (зокрема маломобільних), серед яких: 

  • 34 надземні пішохідні переходи, з яких 9 обладнані ліфтами;
  • 228 підземних пішохідних переходів, з яких 1 обладнаний підйомником, а 1 – ліфтом.

При виході на платформі станції швидкісного трамваю «Індустріальна» встановлені два підйомники для маломобільних груп населення.

З 52 станцій Київського метрополітену на:

  • 10 станціях встановлено 38 ліфтів, на яких розміщено відповідні наліпки та піктограми для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
  • 14 станціях улаштовано смуги з тактильної плитки;
  • 8 станціях на сходових маршах встановлено 17 спеціальних підйомників.

Додають, що на всіх входах до вестибюлів станцій метрополітену та суміжних з вестибюлями підземних пішохідних переходах встановлено звукові орієнтири. 

“Вкрай необхідним залишається питання проведення капітального ремонту станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення, що дозволить покращити культуру обслуговування пасажирів, забезпечити доступність станцій для маломобільних груп населення, створити безбар’єрне середовище”, – зазначають автори проекту. 

Недостатньою для безпечного пересвання називають кількість тактильних систем для людей з порушенням зору.

“Також залишаються проблемними питання щодо попереджувальної, направляючої та інформаційної тактильної навігації від виходів зі станцій метрополітену до зупинок громадського транспорту”.

Нагадаємо, у проекті Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2024-2025 роки зазначили, що власником автомобіля є кожен третій житель столиці.

Великий Київ у Google News

підписатися