Як повідомляє креативна агенція Vandog agency, що займалась ребрендингом, зокрема, змінили довгу та громіздку назву “Національний ботанічний сад імені М. М. Гришка НАН України” на більш поширену серед киян — ботсад ім. Гришка
Основою нового логотипу став п’ятикутник – ця фігура, на думку креативних фахівців, не лише є найгармонічнішою для простору і схематично відображає форму великої кількості квітів та рослин, а й повторює форму куполу головної оранжереї ботсаду.
Оскільки ботсад — найекологічніше місце в Києві, а в Україні екотренд поки лише набирає оберти, ми зрозуміли, що це той напрямок у якому майбутньому бренду ботсаду і потрібно рухатись. Тому ми сформулювали big idea так: Новий ботсад — це твій екопростір”, – пояснюють свій задум у агенції.
Щоб візуальна комунікація ботсаду була простою, яскравою та оптимістичною, для айдентики обрали відкриту кольорову палітру, яка “транслюватиме енергетику нового ботсаду”.
Також для ботсаду створили бренд-героїв із визначних особистостей. Серед них – Микола Холодний, Володимир Липський та сам Микола Гришко.
Щоб розбавити цю тусовку, ми додали і Олександра Фоміна, який би виступав опонентом у батлах з Гришком”, – додали в агенції.
Також Vandog agency кажуть, що розробили дизайн екомерчу, завдяки якому ботсад отримає додаткове джерело доходу.
Читайте також: Сервіс велопрокату у Києві змінив назву, додаток та ціну – як скористатися
Нагадаємо, нещодавно нову айдентику презентував Музей Ханенка.