“Мій екопростір”. Нова айдентика Ботсаду ім. Гришка

18:09 03.07.2020

Щоб іти у ногу з часом, столичний ботсад ім. Гришка оновив світогляд і провів ребрендинг. Він став більш відкритим та дружнім для киян. А ще відтепер ботсад позиціонує себе не лише як місце відпочинку, але й як відповідальний екопростір.

“Мій екопростір”. Нова айдентика Ботсаду ім. Гришка

Як повідомляє креативна агенція Vandog agency, що займалась ребрендингом, зокрема, змінили довгу та громіздку назву “Національний ботанічний сад імені М. М. Гришка НАН України” на більш поширену серед киян — ботсад ім. Гришка

Основою нового логотипу став п’ятикутник – ця фігура, на думку креативних фахівців, не лише є найгармонічнішою для простору і схематично відображає форму великої кількості квітів та рослин, а й повторює форму куполу головної оранжереї ботсаду.

Оскільки ботсад — найекологічніше місце в Києві, а в Україні екотренд поки лише набирає оберти, ми зрозуміли, що це той напрямок у якому майбутньому бренду ботсаду і потрібно рухатись. Тому ми сформулювали big idea так: Новий ботсад — це твій екопростір”, – пояснюють свій задум у агенції.

Щоб візуальна комунікація ботсаду була простою, яскравою та оптимістичною, для айдентики обрали відкриту кольорову палітру, яка “транслюватиме енергетику нового ботсаду”.

Також для ботсаду створили бренд-героїв із визначних особистостей. Серед них – Микола Холодний, Володимир Липський та сам Микола Гришко.

Щоб розбавити цю тусовку, ми додали і Олександра Фоміна, який би виступав опонентом у батлах з Гришком”, – додали в агенції.

Також Vandog agency кажуть, що розробили дизайн екомерчу, завдяки якому ботсад отримає додаткове джерело доходу.

ботсад Гришка, айдентика ботсад Гришка, айдентика ботсад Гришка, айдентика ботсад Гришка, айдентика ботсад Гришка, айдентика ботсад Гришка, айдентика ботсад Гришка, айдентика

Читайте також: Сервіс велопрокату у Києві змінив назву, додаток та ціну – як скористатися 

Нагадаємо, нещодавно нову айдентику презентував Музей Ханенка.

Великий Київ у Google News

підписатися