Як повідомили у столичній підземці, на червоній лінії ліквідовано 176 теч та 174 мокрі плями, на синій лінії – 270 теч та 72 мокрі плями, а на зеленій – 495 теч та 75 мокрих плям.
Роботи цього напрямку у поточному режимі проводяться фахівцями підприємства постійно і є необхідними для підземних споруд такого типу. Через постійні вібрації від руху поїздів, перепади температури, зміни у ґрунтах та підземних водах нові проблемні місця на об’єктах станційних комплексів виникають регулярно.
У залежності від характеру течі, спеціалісти визначають найоптимальніший метод ліквідації – від поверхневого усунення до нагнітання спеціальних розчинів та полімерних композицій.
У першу чергу обробляють критичні точки, які безпосередньо можуть впливати на роботу підприємства, та місця проходу пасажирів. Далі усувають мокрі плями. У деяких випадках для відведення води встановлюють металеві лотки.
Нагадаємо, зараз на станціях метро оновлюють турнікети. Наразі нові пропускні пункти вже встановлені та працюють на станціях метро «Площа Льва Толстого», «Сирець», «Героїв Дніпра», «Контактова площа», «Харківська», «Почайна», «Позняки», «Видубичі».
Як повідомлялося раніше, кияни не задоволені новими турнікетами.