Марку “Русскій воєнний корабль, іді нах@й” відтворять на столичній клумбі із квітів

Автор: Галина Ворона
15:33 02.05.2022

Столичні озеленювачі облаштують біля станції метро Лівобережна панно із квітів, що зображає марку “Рускій корабель”: солдата та “москву” на синьо-жовтому тлі.

Марку “Русскій воєнний корабль, іді нах@й” відтворять на столичній клумбі із квітів

Про це розповів в інтерв’ю “Вечірньому Києву” директор КП УЗН Дніпровського району Євген Ковшун.

Це буде знак, що ми непереможні. Є герої на війні, а наше завдання формувати позитивний настрій у серцях людей, віру і надію, що все буде гаразд, і ми чекаємо нашу Перемогу“, — пояснив він.2

За словами Ковшуна, зараз у Дніпровському районі комунальники “наздоганяють” усе те, що не встигли зробити через пізню весну та бойові дії біля столиці: висаджують дерева, кущі та квіти у парках, скверах та вулицях, дбають про клумби, підстригають молоденьку траву.

Перший місяць війни був особливий, місто було в напівоблозі і багато наших співробітників, що мешкають у області, не могли добратися. Якщо виміряти, то перший місяць ми працювали десь на 40%, у квітні на 70%, а зараз уже на всі 100% потужності — готуємося до літнього сезону», — ділиться керівник КП.

Він також зауважив, що чимало співробітників підприємства отримали повістки і вступили до лав ЗСУ та тероборони. Крім того, зеленбудівці допомагають військовим: у березні споруджували фортифікаційні споруди, а нещодавно розбирали їх там, де вони не потрібні, та впорядковувати ці ділянки.

Практично вся спецтехніка підприємства працювала для укріплення оборони столиці: екскаватори, навантажувачі, маніпулятори. Один автобус передали для ЗСУ через військкомат. Намагалися максимально допомогти нашим воїнам достойно “зустріти” ворога, додав чиновник.

Читайте також: Найкраща пора року у найкращому місті. На Майдані розцвіли перші тюльпани 

Нагадаємо, 12 квітня “Укрпошта” ввела в обіг поштові марки “Русскій воєнний корабль, іді нах@й”. На церемонію погашення запросили автора культової фрази — Романа Грибова. Позицію морського піхотинця втілив у своїй ілюстрації Борис Грох. Одразу за ними вишикувались черги, довші, ніж за iPhone.

Продаж марки у відділеннях “Укрпошти” закрили. А на благодійному аукціоні марку з кораблем продали за 5 млн грн.

Великий Київ у Google News

підписатися