Про це повідомив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.
Загальний тираж марки – п’ять мільйонів.
Платформи, на яких продають марки:
Укрпошта: https://postmark.ukrposhta.ua/
Розетка: https://rozetka.com.ua/seller/ukrposhta
Каста: https://kasta.ua/…/dd38c2f9-2796-4947-a11d-749fa01ad52f/
Пром: https://ukrposhta.prom.ua/
Ліміт однаковий для всіх платформ – два листи по три марки на одне замовлення. Також є можливість додати благодійний внесок на потреби ЗСУ.
Як писав “ВК“, за перший день продали приблизно 800 тисяч марок про “руський воєнний корабель”. Бажаючих отримати марку з “кораблем” почали заносити у список.
Читайте також: Шалений ажіотаж: Укрпошта випустила марку-продовження з “русскім воєнним кораблем”