Майже 50 млн грн повернули киянам за неякісні послуги: хто “накосячив” найбільше

Автор: Володимир Хлєбников
18:36 14.01

Протягом 2021 року виконавці послуг перерахували мешканцям Києва за неякісно надані послуги 47,3 млн грн.

Майже 50 млн грн повернули киянам за неякісні послуги: хто “накосячив” найбільше

Про це свідчать підсумкові дані роботи житлово-комунальної інспекції КМДА.

Перерахунок був виконаний компаніями, що здійснюють обслуговування будинків та прибудинкових територій у частині прибирання місць загального користування та прибирання дворів, а також технічного обслуговування ліфтів“, – йдеться у повідомленні

Усього було проведено 2012 планових контрольних заходів та 618 позапланових контрольних заходів за зверненнями громадян.

За зверненнями громадян щодо неналежно наданих послуг із централізованого опалення та гарячого водопостачання та результатами контрольних заходів виконавцями послуг проведено перерахунки на загальну суму 1 374 тис. грн.

Читайте також: На Сирці мешканці проблемної недобудови обігріваються дровами (ФОТО)

Разом з тим у КМДА зазначили, що у питанні перерахунку за послугу опалення “необхідно враховувати всі технічні фактори: стан помешкань та відсутність втручання в будинкову систему теплопостачання з боку мешканців“.

Оскільки часто комунальні та інші служби фіксують випадки збільшення опалювальної площі квартири, винесення систем опалення на балкони тощо. Це розбалансовує систему будинку і призводить до того, що в одних помешканнях тепла недостатньо, а в інших – надміру“, – пояснили в держадміністрації.

Довідково. Інспектори управління моніторять звернення, що надходять до виконавців послуг через Центральну диспетчерську службу з питань ЖКГ – 1557, а також на сторінку підрозділу у соцмережі Facebook.

Як писав “ВК”, мешканці багатоповерхового будинку за адресою вул. Сергія Данченка, 5 почали отримувати платіжки, в яких вартість електроенергії втричі вища, ніж для населення.

Великий Київ у Google News

підписатися