Про інцидент розповіла відома блогерка та ексредакторка програми “Орел і Решка” Яна Метьолкіна.
Вона каже, що на свій рейс до Стамбула PS713 прибула за 1:50 до вильоту і потрапила у величезну чергу на реєстрацію, в якій простояла весь цей час.
За 15 хвилин до вильоту я і ще під 50 людей все ще стояли в черзі на реєстрацію. Нам сказали, що рейс затримується і без нас не полетять. О 17:30 (початковий час вильоту літака) мене зареєстрували, я швидко пройшла паспортний контроль і о 17:45 підійшла до виходу на посадку. Він був закритий. Літак полетів без мене і десятків людей. Уявляєте?” – обурилася дівчина.
Пасажири наступного рейсу також не змогли відлетіти.
Блогерка також скаржиться, що впродовж кількох годин не знала, де знаходиться її багаж. Зв’язатися з представниками авіакомпанії самостійно їй не вдалося. У коментарі avianews.com вона розповіла, що пізніше з нею все-таки зв’язався представник МАУ, який заявив, що ведеться службове розслідування, і надав новий квиток.
У МАУ відреагували на скандал – заявили, що проводять службове розслідування, та обіцяли компенсувати вартість квитків і переглянути час початку реєстрації.
Зауважимо, за реєстрацію в аеропорту відповідальні авіакомпанія і хендлінгова компанія, яка обслуговує її рейси. Зараз у “Борисполі” через спад пасажиропотоку є достатня кількість вільних стійок реєстрації.
Однак авіакомпанії, ймовірно, з метою економії, можуть замовляти менше число стійок для роботи з пасажирами. Це може призводити до тривалих черг і навіть запізнення на рейси пасажирів, які прибувають в аеропорт до початку реєстрації.
До слова, на Facebook-сторінці МАУ пасажири також скаржаться на недостатню кількість стійок реєстрації на рейси до Тбілісі, Єревана, Каїра, Кишинева. В результаті люди стоять годинами і витрачають нерви.
Читайте також: Дорогу до аеропорту “Бориспіль” ремонтуватимуть – рух обмежать на два місяці
Нагадаємо, у “Борисполі” відкрився окремий пункт контролю для пасажирів з дітьми.