Про це заявив депутат міської ради Тарас Козак.
Незважаючи на те, що така ініціатива може здатися економічно невигідною, депутати стверджують, що в довгостроковій перспективі це може бути вигідним для міста.
Чому безкоштовний проїзд?
- Неефективність платної системи: Зараз лише чверть фінансування метрополітену покривається за рахунок оплати проїзду пасажирами. Решта коштів надходить з міського бюджету.
- Високі витрати на підтримку платної системи:
Обслуговування турнікетів, кас, оновлення програмного забезпечення – все це потребує значних інвестицій. - Можлива економічна вигода: Депутати вважають, що скасування плати за проїзд може спростити роботу метрополітену та зменшити
витрати на обслуговування.
“Це десь мільярд з копійками. Бюджет Києва близько 3 мільярдів витрачає на метрополітен. Це пільгові пасажири, це неробота під час тривог. Це додаткові фінансування на закупку техніки і транспорту”, – Тарас Козак.
Поки що ідея про безкоштовний проїзд в метро не має достатньої підтримки серед депутатів. Однак, це питання залишається актуальним і активно обговорюється.
Читайте також: Київські вокзали стали ще безпечнішими: відкрито Пункти Незламності