Київська обхідна дорога “йде” просто лісами. Знищити можуть щонайменше 42 тис. дерев

Автор: Любава Лисичкіна
20:50 03.04.2021

Екологи вивчили проектну документацію і вирахували, що для будівництва дороги будуть знищені десятки гектарів лісу.

Київська обхідна дорога “йде” просто лісами. Знищити можуть щонайменше 42 тис. дерев

Про це повідомили у Facebook  Української Природоохоронної Групи (UNCG).

За словами екологів, 15 березня в Єдиному реєстрі з ОВД з’явилось повідомлення про плановану діяльність з будівництва ділянки КОД на ділянці… між автодорогами державного значення М-07 Київ – Ковель та М-06 Київ – Чоп.
 
Проєкт проти природи
Тобто, за словами експертів, Укравтодор вирішив розпочати будівництво з ділянки, де планується найменше автомобільне навантаження – 25-30 тис. авто/добу проти 60-65 тис на ділянці між Житомирським і Одеським шосе. І головне, для цього  потрібно буде знищити найбільшу площу лісів.
Проєкт Київської обхідної дороги від Укравтодору з протяжністю та очікуваною завантаженістю, а також статусом реалізації окремих ділянок

В UNCG стверджують, що  за сучасним проєктом, щонайменше 12 із 18,1 км дороги мають пройти по лісових масивах Київського та Клавдієвського лісгоспів: планується вирубати щонайменше 42 тис. дерев.

“З урахуванням планованої ширини полотна (4 смуги*3,75 м= 15 м) та вимог ДБН щодо відстані найближчих дерев до полотна (9м), ширина просіки, яку необхідно прорубати, становить не менше 33 м. Отже, для прокладання 12 км дороги треба буде повністю знищити 40 га лісу та боліт”, – наголошують екологи.

Чи можна побудувати дорогу і не вирубувати ліс?
Природоохоронці переконані, що  варто розглянути більш сучасні альтернативи, які вирішать проблему транзитного потоку через Київ, але  без знищення природи.  Зокрема, наприклад, між автодорогами Київ – Чоп та Київ – Ковель вже існує траса, яка починається в Калинівці, проходить через Макарів та завершується в Бородянці. 
Наочна ілюстрація проєктованого наразі маршруту та пропонованої   альтернативи від UNCG.
 
На думку експертів, цю трасу можна розширити, побудувавши обходи населених пунктів. При цьому, нові ділянки пройдуть переважно полями, з мінімальною шкодою для лісу та біорізноманіття.
 
Чому ж Укравтодор обрав саме варіант через ліс?
На  думку екологів,  натиснувши через Уряд на Держлісагенство, можна доволі швидко вибити вилучення лісів під будівництво. І тоді з’явиться можливість швидше освоювати кошти на будівництво.  
 

Відомо, киянам нагадали як поскаржитися куди треба на тих, хто палить сміття та забруднює водойми.  

Великий Київ у Google News

підписатися