Про це повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда.
Вона розповіла, що практика підготовки волонтерів уже давно існує в багатьох країнах, які мають високу туристичну привабливість.
Це звичайні громадяни, які вміють фахово проконсультувати, порадити, супроводити кожного, хто завітав до столиці України. Пандемія сильно «вдарила» по сфері туризму в усьому світі. Але водночас це стимул для Києва стати ще привабливішим для іноземних туристів”,
– заявила Марина Хонда.
Вона підкреслила, що важливим фактором привабливості є враження туристів від гостинності людей, яких вони зустріли.
Відповідно до Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року, туризм і сфера гостинності є пріоритетними напрямами для столиці України.
Протягом останніх років Управління туризму та промоцій КМДА проводить системну роботу щодо промоції Києва як унікальної туристичної дестинації, реалізує масштабні проєкти промоції Києва в рамках офіційного туристичного бренду столиці «Київ – місто, де все починається».
Результатом цього стала активізація фестивального руху, вихід на нову орбіту подієвого, гастрономічного, медичного туризму.
Нагадаємо, нещодавно делегація КМДА в Туреччині представила туристичну привабливість Києва.