Як повідомляє Київська ОДА, над створенням бренду вже почали працювати Агенція туристичних ініціатив і White Studio Design, проте долучитись до розробки проєкту може кожен бажаючий.
У сучасному суспільстві бренд потрібен кожному місту й області, які стрімко розвиваються і зацікавлені в розвитку туристичної індустрії та економічної сфери. Київщина прогресує. І ми не просто усвідомлюємо свої переваги, ми маємо на меті їх гідно презентувати. Саме тому в нас стартувала робота над створенням бренду. Це допоможе нам у якісній промоції нашого регіону в уже найближчій перспективі”, – каже очільник Київської ОДА Василь Володін.
Щоб долучитись до розробки бренду Київщини, потрібно надіслати свої пропозиції та мотиваційний лист на електронну адресу управління туризму облдержадміністрації [email protected].
У КОДА зазначили, що до робочої групи з брендування ввійдуть представники сфери туризму, інвестори, потенційні туристи та жителі області.
Створення унікального бренду, айдентики та брендбуку Київської області сприятиме активній реалізації туристичного потенціалу. Серед ключового – формування репутації та позитивного іміджу регіону, зростання туристичної та інвестиційної привабливості громад, а також ріст внутрішнього та зовнішнього ринків туризму.
Читайте також: Київ цього року відвідали понад 100 тисяч туристів – з яких країн найбільше
До слова, Київщина цьогоріч серйозно взялась до розвитку туристичного потенціалу. Так, нещодавно для туристів запустили портал з найцікавішими місцями та 3D-турами “Мандруй Київщиною”, також в стадії завершення масштабний турпроєкт: водний маршрут Дніпром + найцікавіші локації регіону. Крім того, регіон хоче стати центром медичного туризму.