Також на 423,8 млн грн. обмежили витрати на пільговий проїзд пасажирів. Зекономлені кошти підуть у резервний фонд.
«Скорочення видатків на капітальне будівництво Київського метрополітену відбулося по об’єктах, на яких роботи не здійснюються. А саме — будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станцій „Сирець“ на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі та реконструкції системи автоматичної пожежної сигналізації на об’єктах метрополітену з оснащенням системами протипожежного захисту ескалаторних комплексів станцій», — розповів директор Департаменту фінансів КМДА Володимир Репік.
Попри зменшення запланованих витрат на покриття пільгового проїзду відміняти безоплатне пересування для соціальних груп не планують, запевняють у КМДА.
«Скорочення цих видатків не вплине на поточну роботу Київського метрополітену та на оплату праці його працівникам. Також всі пільги надаються у відповідності до рішень, раніше прийнятих Київрадою», — додав Репік.
Нагадаємо, підряднику, який зобов’язався побудувати лінію метро на Виноградар у 2022 році, кошти з міського бюджету не надавалися. Про це повідомив заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури Віталій Осьмак.
Також на сайті Київської міської ради була зареєстрована петиція з вимогою продовжити будівництво метро на Виноградар. Тим часом, у Києві розпочав роботу новий тролейбусний маршрут з Льва Толстого на Виноградар.