Як повідомляє КМДА, міська влада має намір провести переговори з Європейським інвестиційним банком щодо коштів на комплексну модернізацію 220 вагонів і придбання ще 95 нових і сучасних. Відповідний проєкт затверджено розпорядженням КМВА.
У мерії зазначають, що у підписаному 28 листопада 2022 року меморандумі між Києвом та Європейським інвестиційним банком щодо відновлення міської інфраструктури однією із пріоритетних інвестицій є модернізація рухомого складу “Київського метрополітену” орієнтовною вартістю 450 млн євро.
Тому Департаменту фінансів КМДА доручено провести відповідні переговори з банком щодо умов залучення кредитних коштів. Загалом за рахунок кредитних коштів ЄІБ планується оновити близько 40% рухомого складу метро.
Повномасштабне вторгнення рф в Україну, введення у країні воєнного стану спонукає КП “Київський метрополітен” прискорено шукати можливості оновлення рухомого складу в комплексі зі створенням у столиці сучасного транспортного парку. Адже сьогодні переважну більшість інвентарного парку столичної підземки складають пасажирські вагони, побудовані росією впродовж 1979-2013 років. Вони морально та фізично застаріли через тривалий строк експлуатації. Окрім того, містять обладнання і комплектуючі країни-агресора, тож придбання в неї запасних частин є неприпустимим“, – кажуть у КМДА.
Реалізація проєкту підвищить комфортність і ефективність міського транспорту, розширить безбар’єрний простір міста для людей з інвалідністю, дозволить знизити рівень викидів забруднюючих речовин, впровадити інноваційні технології у сфері енергозбереження та економити електроенергію.
Читайте також: Столична підземка отримає метропоїзди з інклюзивними вагонами та наскрізними проходами
Нагадаємо, до кінця 2023 року столична підземка має отримати всі 60 вагонів-донорів від метрополітену Варшави.