Про автобуси, які простоюють у парках повідомляють “Пасажири Києва”.
За даними спільноти, державна німецька компанія Deutsche Bahn надала Києву гуманітарні автобуси, однак, місцева влада так і не випустила автобуси у рейси.
“Наприклад, Volvo та Lahti Scala в автобусному парку № 8, які невідомо скільки будуть стояти під парканом”, – розповіли у спільноті у своєму Telegram-каналі.
Додамо, у вересні 2022 року на сайті Київради розмістили петицію з вимогою звільнення всього керівного складу КП “Київпастранс” за затримання зарплат та ігноруванні потреб водіїв: “їм ніде сходити в туалет та помити руки”.
У грудні 2024 речник КП “Київпастранс” Олег Грищак повідомив в етері “Громадське радіо”, що у Києві дефіцит водіїв, адже багато з них мобілізовані до лав ЗСУ.
Нагадаємо, у червні 2023 року представники Київських громадських організацій з трибуни Київради вимагали звільнити директора Департаменту транспортної інфраструктури Руслана Кандибора.
Йому закидають некомпетентність з розвитку громадського транспорту, облаштування безбар’єрного середовища для поранених військових. У виступі вони наголосили, що Кандибор вважає: “громадський транспорт лише для бідних”.
Також, понад 6000 підписів набрала петиція до мера столиці Віталія Кличка про звільнення Кандибора, однак він так і не був звільнений.
Як повідомляв “ВК”, у травні 2023 директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор заявив, що столичний транспорт на 300% дотаційний і потрібно підіймати тарифи. Він також вважає, що проїзд в громадському транспорті Києва має становити 30 грн.
Додамо, бюджет Києва складає понад 60 млрд грн, навіть під час війни.