За висновками УкрАтопрому за останні пів року жителі Львівщини придбали майже вдвічі більше електромобілів, аніж жителі Київщини та на майже 200 чотириколісних більше аніж жителі столиці.
Найбільші показники з реєстрацій електромобілів продемонстрували:
- Львівська область – 3392 од. (90% вживані);
 - місто Київ – 3171од. (63% вживані);
 - Дніпропетровська обл. – 1926 од. (75% вживані);
 - Київська обл. – 1767 од. (69% вживані);
 - Одеська обл. – 1459 од (76% вживані).
 
Загалом в Україну за 6 місяців ввезли вдвічі більше електрокарів, аніж за відповідний період минулого року.
В частині нових авто найпопулярнішим електромобілем на всіх цих ринках став VOLKSWAGEN ID.4.
В сегменті ввезених з-за кордону вживаних авто:
- NISSAN Leaf – на Львівщині та в Одеській обл.
 - TESLA Model 3 – у столиці та на Київщині
 - TESLA Model Y – на Дніпропетровщині.
 
Який мінус електромобілів
Окрім того, що в період відключення світла власникам електрокарів доводиться шукати можливості підзарядитись, екологічна техніка має і свої недоліки:
- дорога в обслуговуванні
 - потребує дозарядки під час подорожі на великі відстані
 - швидше розряджається в сильну спеку та мороз
 - викликає заздрість сусідів, які все ще заправляються бензином.
 
Раніше “ВК” розповідав, що для того, аби затушити електрокар, який спалахнув посеред дороги, рятувальники його вкривають ковдрою.


