Про це йдеться у відповідній петиції на сайті Київради, автором якої виступив Павло Касьяненко.
“З 1991 го року Україна є незалежною державою і у нас є така гордість як метрополітен, але чомусь цю гордість з першого дня незалежності почали перетворювати в рекламний борд і це незважаючи на те, що станції київського метрополітену займають не останню позицію в світі”, – йдеться у документі.
Також Касьяненко пропонує:
- Розірвати всі наявні договори з розміщення реклами в метрополітені.
- Заборонити на законодавчому рівні видавати будь-які дозволи на розміщення реклами в майбутньому.
- Провести демонтаж реклами в метрополітені на всіх станціях без винятку.
- Внести дане доповнення в новий генплан Києва.
- У вигляді рекламування брендів в столичному метрополітені дозволити використовувати тільки цифрові технології.
Нагадаємо, нові “зворотні” таймери в метро розкритикували. Що з ними не так.