Про це йдеться у відповідній петиції на сайті Київради, автором якої виступив Антон Осьмак.
За його словами, Відрадний — старий район міста, який нині активно забудовується. Росте кількість мешканців, проте є велика проблема щодо ефективності транспортної інфраструктури.
“Одним із ключових елементів транспортної інфраструктури Відрадного є трамвайне сполучення маршрутів 14 та 15. Проте ці довгі маршрути потерпають від постійних транспортних колапсів на Подолі та в районі вул. Дмитрівської. По Відрадному цей маршрут має виділену лінію та здебільшого не страждає від інших транспортних засобів. Крім того, в аварійному стані знаходиться шляхопровід на перетині Дегтярівська — пр. Перемоги, через який на час ремонту можуть закрити ці трамвайні маршрути, що неприпустимо для Відрадного, населення якого наближається до 100 тисяч мешканців“, – пояснює автор петиції.
Осьмак зазначає, що ці маршрути мають максимальне навантаження саме на проміжку від проспекту Відрадний до ст. м. “Берестейська”.
Для ефективного транспортного сполучення та безперебійного і зручного доступу мешканців Відрадного до метрополітену, пропонується створити короткий маршрут трамваю «пр. Відрадний — ст. м. Берестейська» з організацією розворотного кільця біля станції м. Берестейська.
Як альтернативний варіант — пропонується включення в план оновлення трамвайного парку міста — закупівлю трамваїв, які працюють у двосторонньому режимі та організація розворотного тупику для пропонованого маршруту на базі існуючої інфраструктури.
Нагадаємо, велике трамвайно-автобусне кільце обійдеться Києву у понад 50 млрд.