Про це розповів заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
Зокрема, за його словами, спеціалісти центру допоможуть звірити нарахування, актуалізувати показання квартирних лічильників води, зробити перерахунок або роз’яснити нарахування за опалення, надати практичні поради споживачам, як уникнути заборгованості або укласти договір реструктуризації боргу, якщо не було змоги вчасно сплатити за послугу.
Комунальні сервіси столиці працюють у штатному режимі та відновили прийом споживачів за попереднім записом в усіх районах Києва: протягом квітня поточного року фахівці сервісних центрів прийняли понад півтори тисячі споживачів.
Заступник голови КМДА зауважив, що все частіше кияни віддають перевагу дистанційному способу вирішення питань – через наявні канали обслуговування (телефон, скриньки для прийому звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці). Це зручно, оперативно та, з урахуванням діючого воєнного стану, більш безпечно.
Читайте також: На тепломережах столиці вже виявили кілька сотень “слабких місць”
Нагадаємо, в ЦКС нагадали 5 способів передати показники лічильників води.