Як пише “Трибуна Бровари“, така ситуація склалася в будинку №13, що на вул. Симона Петлюри.
Марія живе в будинку вже третій рік, проте вперше бачить таке диво: із обох кранів ллється фактично кип’яток. З одного крана зрозуміло – встановили бойлер, щоб безперебійно була гаряча вода, щоб контролювати її витрати і не переплачувати. А от чому з крана з холодною водою ллється гаряча – не розуміє.
Для того, щоб помитися, потрібно спочатку набрати воду у ванну та почекати годин зо дві, щоб охолонула, розповідає Марія. Така ж ситуація і у Віктора, що живе в цьому ж під’їзді, але з іншого боку – на іншому стояку. Чоловік каже, що аналогічно і в другому під’їзді.
«Із пральної машини виймаємо білизну, яка «дихає жаром», у туалетному зливному бачку – тече кип’яток», – каже Віктор.
Люди не виключають, що, можливо, хтось у будинку самостійно робив ремонт, втрутився в системи водопостачання і щось під’єднав неправильно.
З приводу незрозумілої ситуації мешканці телефонували в Контакт-центр, де заявку прийняли і пообіцяли питання вирішити. «Розбираються» з цією проблемою з понеділка, 25 жовтня. Проте окрім того, як вимикати та через деякий час вмикати гаряче водопостачання, так нічого і не вирішили.
У КП «Броваритепловодоенергія» кажуть, що про проблему знають: з’явилася вона під час включення гарячого водопостачання і рушникосушарок. Із цим продовжують «розбиратися».
Нагадаємо, Київрада прийняла рішення, яке не допустить зростання тарифів на тепло і гарячу воду.