Про це повідомила директорка ГО “Детектор медіа” Галина Петренко.
Вона зазначила, що ідеологічний різновид телеканалів “НАШ” та “ПРЯМИЙ” свідчить не про проросійську налаштованість аудиторій, а про критичне ставлення до дій чинної влади.
“Там дуже цікава історія. Частина людей пішла на канал “НАШ”, який так само був забарвлений яскраво проросійські. А частина пішла на телеканал “ПРЯМИЙ”, де абсолютна інша ідеологічна забарвленість. Але, можна зробити висновок, що якась частина людей дивилися канали Медведчука, тому що вони не проросійські налаштовані, вони радше є критично налаштовані до української влади. Їм щось не подобається в економічному житті, соціальному, медицині тощо”, – розповіла вона у прямому ефірі “Українське радіо”.
Петренко зазначила, що поки не має даних, які телеканали обрала аудиторія телеканалу “НАШ” після його заборони, адже минуло замало часу.
Також директорка ГО “Детектор медіа” наголосила, що, на жаль, українцям не неважливо знати, хто власник телеканалу, який вони дивляться.
“Наше дослідження показало, що більшість українців вважають, що їм не важливо знати, хто володіє телеканалами, які вони дивляться. Вони не бачать зв‘язку, для себе якоїсь користі від цього знання”, – додала вона.
Нагадаємо, 2 лютого 2021 року президент України Зеленський ввів у дію рішення РНБО “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” щодо нардепа від ОПЗЖ та соратника Віктора Медведчука Тараса Козака. Також на п’ять років ввели санкції проти каналів 112-Україна, NewsOne, ZIK.
Також, 12 лютого 2022 року Зеленський ввів санкції РНБО проти телеканалу “НАШ”. За даними ЗМІ, СБУ проводила перевірку щодо контактів із російською агентурою екснардепа Євгена Мураєва, який у 2021 році передав управління телеканалом “НАШ” трудовому колективу.