Про це повідомляє Контактний центр міста Києва.
Наразі з метою впровадження спрощеної системи авторизації користувачів, проводять технічне оновлення сервісів контакт-центру. Раніше авторизація на сайті 15-51 здійснювалася через єдиний обліковий запис киянина Київ ID.
Після оновлень процес входу буде значно полегшено. Користувачу достатньо одноразово вказати номер телефону, ввести код підтвердження із смс-повідомленням і система його запам’ятає.
Контакцентр звертає увагу: якщо в профілі користувача, який створено раніше, не було вказано номер телефону, для подальшого користування Особистим кабінетом необхідно його додати, оскільки з 1 березня всі звернення будуть прив’язані до номера. Кияни, які не вказали номер телефону до завершення оновлень, не матимуть змоги слідкувати за попередніми зверненнями.
Повернути їх в акаунт можна буде тільки через службу техпідтримки.
Нагадаємо, контактцентр 1551 отримав 1,9 млн звернень: на що скаржились кияни минулого року.