Контактцентр 1551 змінить систему авторизації користувачів

Автор: Марія Супрун
18:36 09.02.2022

Із 1 березня вхід у застосунок і на сайт 15-51 буде за номером телефону.

Контактцентр 1551 змінить систему авторизації користувачів

Про це повідомляє Контактний центр міста Києва.

Наразі з метою впровадження спрощеної системи авторизації користувачів, проводять технічне оновлення сервісів контакт-центру. Раніше авторизація на сайті 15-51 здійснювалася через єдиний обліковий запис киянина Київ ID.

Після оновлень процес входу буде значно полегшено. Користувачу достатньо одноразово вказати номер телефону, ввести код підтвердження із смс-повідомленням і система його запам’ятає. 

Контакцентр звертає увагу: якщо в профілі користувача, який створено раніше, не було вказано номер телефону, для подальшого користування Особистим кабінетом необхідно його додати, оскільки з 1 березня всі звернення будуть прив’язані до номера. Кияни, які не вказали номер телефону до завершення оновлень, не матимуть змоги слідкувати за попередніми зверненнями.

Повернути їх в акаунт можна буде тільки через службу техпідтримки.

Нагадаємо, контактцентр 1551 отримав 1,9 млн звернень: на що скаржились кияни минулого року.

Великий Київ у Google News

підписатися