Контактцентр 1551 отримав 1,9 млн звернень: на що скаржились кияни минулого року

Автор: Марія Супрун
14:50 14.01

У 2021 році оператори Контактного центру міста Києва отримали та опрацювали понад 1 млн 889 тисяч дзвінків від громадян.

Контактцентр 1551 отримав 1,9 млн звернень: на що скаржились кияни минулого року

Про це поінформував керівник апарату Київської міської державної адміністрації Дмитро Загуменний.

Усього було зареєстровано 1 млн 337 тисяч 256 звернень. Це і, власне дзвінки до 15-51, і звернення через сайт та мобільний додаток, через Урядовий контактний центр тощо. 

Серед найактуальніших сфер стали: житлове господарство – 73% звернень; благоустрій – 7%; транспорт, дорожнє господарство – 6% тощо. Зареєстровано й 64 150 звернень щодо отримання безоплатної первинної правової допомоги.

До слова, кияни дедалі стають активнішими та небайдужими: порівняно з 2020 роком зросла кількість пропозицій і побажань щодо роботи – всього 24 493 звернення.

Нагадаємо, дерева спиляні, скульптури повалені: як в Києві знищують Парк трипільської культури (ВІДЕО).

Великий Київ у Google News

підписатися