Про це поінформував керівник апарату Київської міської державної адміністрації Дмитро Загуменний.
Усього було зареєстровано 1 млн 337 тисяч 256 звернень. Це і, власне дзвінки до 15-51, і звернення через сайт та мобільний додаток, через Урядовий контактний центр тощо.
Серед найактуальніших сфер стали: житлове господарство – 73% звернень; благоустрій – 7%; транспорт, дорожнє господарство – 6% тощо. Зареєстровано й 64 150 звернень щодо отримання безоплатної первинної правової допомоги.
До слова, кияни дедалі стають активнішими та небайдужими: порівняно з 2020 роком зросла кількість пропозицій і побажань щодо роботи – всього 24 493 звернення.
Нагадаємо, дерева спиляні, скульптури повалені: як в Києві знищують Парк трипільської культури (ВІДЕО).