Про це йдеться на Facebook-сторінці Служби автомобільних доріг у Київській області.
- перша ділянка – від М-06 Київ – Чоп до М-05 Київ – Одеса протяжністю 35,2 км;
- друга ділянка – від М-07 Київ – Ковель – Ягодин до М-06 Київ – Чоп протяжністю 18,1 км;
- третя ділянка – від М-05 Київ – Одеса до Н-01 Київ – Знам’янка протяжністю 22,9 км;
- четверта ділянка – будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до Н-01 Київ – Знам’янка та Гора – Рогозів протяжністю 25,7 км;
- п’ята ділянка – від Гора – Рогозів до М-03 Київ – Харків протяжністю 9,7 км.
У серпні 2020 року Служба автодоріг, як замовник проектування КОД, розпочала роботу з розроблення проектної документації цих п’яти ділянок.
Наразі дві ділянки дороги вже проектуються, а ще на дві – оголошено тендери.
Щодо останньої ділянки, то Служба обіцяє оголосити тендер найближчим часом.
«Уже влітку 2021 року матимемо проекти перших ділянок та зможемо почати будівництво першої черги КОД. Так, за 4 роки маємо можливість завершити КОД повністю та розвантажити столицю від транспорту, а для транзитниного траспорту створимо комфортні умови проїзду нашою країною», – зазначили в Службі автодоріг Київщини.
Нагадаємо, команда Володимира Зеленського презентувала проєкт “Київська обхідна дорога” вартістю 85 млрд грн, який викликав низку питань. Презентація проходила без столичної влади, але з великою кількістю критики в її адресу від спікерів, серед яких була кандидатка на посаду мера зі “Слуги народу” Ірина Верещук.