Про це розповів в інтерв’ю РБК-Україна міністр інфраструктури Владислав Криклій.
За його словами, запровадження техогляду можуть з переобладнаних автомобілів, які вперше ввозяться, адже такі транспортні засоби все одно проходять сертифікацію.
Дотримання транспортних технічних вимог і контролю важливі. Але це має бути м’яко, щоб не викликати негативну реакцію і опору населення. Тому що багато згадують Державтоінспекцію, коли там були суцільні черги і за якусь гривню все це продавалося”, – пояснив Криклій.
Він зауважив, що введення техогляду транспорту – одна з основних вимог в імплементаційних документах щодо євроінтеграції.
Це майже 20% від наших зобов’язань у виконанні Угоди про асоціацію з ЄС, адже це насамперед стосується екологічних норм. Наприклад, у непромислових містах основним фактором забруднення є саме транспорт. Транспорт – це ще й питання безпеки перевезення пасажирів і вантажів”, – додав мінстр.
Зазначимо, що обов’язковий техогляд приватних авто в Україні було скасовано в 2011 році, а нові вимоги вводяться у відповідності з Директивою 2014/45/ЄС.
Читайте також: Паркуйся правильно: водіїв попереджають табличками про евакуацію авто
У Верховній Раді пропонують заборонити в салонах рейсових автобусів музики, звуку фільмів чи інших звукових сигналів, крім інформації про поїздку.