“Просимо Київпастранс звернути увагу на автобус з бортовим номером № 4846, водій якого навмисно значно зменшив огляд із кабіни «шторками», що може призвести до неприємних наслідків”, – написали колеги до спільноти “Київпастрансу”.
Та показали світлини з салону, де верхня частина скла закрита бурячковими шторами.
На захист любителя їздити у затінку стали частина колег водія.
“Немає чим людям зайнятися. Людині зручно, а їм все не так”, – прокоментував один з учасників руху В’ячеслав.
“Вас ця тема так тривожить… ну не ви ж це робили, не за свої кошти”, – підтримав захист інший водій Ростик.
“Замість того, щоб вимагати заборонити автобуси чи тролейбуси без справно працюючих кондиціонерів в т.ч. в кабіні водія, вони вимагають заборонити… шторки!”, – обурився водій Антон.
Водночас, водій Денис не схвалив таке завішування вікон. Та показав світлини з салонів автобусів, якими сам їздив, а також вигляд з кабіни на дорогу:
“Як людина, яка вже більше ніж півроку працює у тому числі на подібних МАНах, можу сказати: кров з очей, коли бачу, що зробили із чудовим автобусом. І особисто мені заважають навіть дозволи на боковому склі та опущені шторки, коли сонця немає. Що він через усе це може побачити – загадка. Хоча якщо їздити зі швидкістю 20, як зазвичай їздить “Київпастранс”, то може воно сильно й не впливає”.
“Ну от уяви собі, що може рідко, але існують такі люди як я, яким не байдуже на машину, навіть не свою, і в тому числі на те, як вона сприйматиметься пасажирами, тож для мене доглянута машина це саме доглянута й справна, а не справна й заколхожена”, – додав колезі водій Денис.
У чому погодилися водії – то що автобус має бути відремонтованим та прибраним.
“Свою (машину) я не вважаю заколхоженою”, – похвалився водій В’ячеслав.
Та показав фото, де вимите та відкрите для огляду не лише лобове скло, а і двері, а також вікна позаду салону, аби в них зручно було пасажирам дивитися на дорогу.
Нагадаємо, «ВК» розповідав, як у перші дні січня планувалося, що 2023 стане роком оновлення транспорту та відбудови.