Кличко звільнив директора Департаменту транспортної інфраструктури і відразу призначив його своїм радником. Що про нього відомо

08:20 06.04.2021

Саме цей департамент КМДА відповідальний за розробку порядку видачі та загальний розподіл спецперепусток на проїзд у громадському транспорті на період обмежувальних заходів у столиці з 5 по 16 квітня 2021 року.

Кличко звільнив директора Департаменту транспортної інфраструктури і відразу призначив його своїм радником. Що про нього відомо

Про це повідомляє «Великий Київ».

Як зазначено в розпорядженні Київського міського голови Віталія Кличка, з посади директора Департаменту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з 05 квітня 2021 року за угодою сторін звільнено Осипова Валентина Олександровича та тимчасово покладено виконання обов’язків директора (т.в.о. директора) на Шпильового Івана Федоровича, що обіймає посаду першого заступника директора департаменту.

Цікаво, що розпорядження надруковано на бланку Київського міського голови, але печатка стоїть КМДА. Хоча посада голови КМДА, яку паралельно обіймає Віталій Кличко має інший правовий характер, ніж виборна посада Київського міського голови. Як прокоментував для «ВК» активіст Георгій Могильний, це та всі подібні розпорядження – документи сумнівної законності, що ґрунтуються на шахрайському внутрішньому порядку КМДА, який був впроваджений ще за часів головування в Києві Олександра Омельченка.

Як повідомляється на сторінці Департаменту транспортної інфраструктури в мережі Facebook, звільнений Валентин Осипов заявив, що не соромиться за результати своєї роботи, та що він залишається працювати у команді мера «з метою подальшої розбудови і оновлення дорожньо-транспортного комплексу м. Києва».

Але працювати Осипову в команді мера доведеться безкоштовно. Виявляється, що відразу наступним же розпорядженням Віталія Кличка звільненого директора було призначено радником Київського міського голови з питань організації та безпеки дорожнього руху на громадських засадах, а дана посада не оплачується.

Крім вищезазначеної проблеми з невідповідністю бланку розпорядження Київського міського голови і печатки КМДА на ньому, виникає ще одна невідповідність. Осипова призначили радником Кличка, як Київського міського голови (голови Київради), але на підставі положення про радників КМДА. Хоча знову ж таки, посада голови КМДА – це зовсім інша посада, яку Віталій Кличко просто суміщає з виборною. А Київська міська державна адміністрація є лиш виконавчим органом Київської міської ради.

Тож продовжується традиційне нівелювання законодавства зі сторони мера Києва і публікація розпоряджень сумнівного правового статусу.

Також в зазначеному Facebook-дописі Департаменту опубліковано детальний звіт про роботу дорожньо-транспортної галузі Києва та ДТІ під керівництвом Осипова протягом лютого 2020 – березня 2021 року.

Звітується про збільшення кількості рухомого складу, що є важливо в умовах карантинних обмежень. Але замість розподілення навантаження на транспорт, сьогодні «ВК» спостерігав забиті людьми маршрутки та автомобілі таксі, а в метро та наземний громадський транспорт невблаганні працівники «Муніципальної охорони», поліції, Національної гвардії та охорони метрополітену не пускали ні лікарів, ні військових, яких не встигли вчасно забезпечити спецпропусками для проїзду.

Що відомо про Валентина Осипова

По вересень 2014 року – у вже окупованому Луганську викладав автодорожні дисципліни в «Луганському будівельному коледжі».

Після публікації розпорядження Київського міського голови №1147 від 28.12.2019р. про результати конкурсу, громадські активісти повідомили, що Валентин Осипов проходить в якості підозрюваного по кримінальній справі № 757/11706/19-к по статті «Легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом», яке розглядає Печерський районний суд м. Києва.

06.02.2020р. в Києві під будівлею КМДА відбувся мітинг. Присутні вимагали від мера Віталія Кличка звільнити обвинувачуваних в корупції гендиректора КК «Київавтодор» Олександра Густєлєва і нещодавно призначеного директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Валентина Осипова.

В липні 2020 року заступник голови КМДА з питань транспорту Олександр Густєлєв, директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Валентин Осипов та начальник юридичного управління цього департаменту Тетяна Щербань подали до Київради проєкт рішення від 06.07.2020р. № 08/231-1692/пр «Про внесення змін в рішення Київради від 14.11.2019р. №222/7795 «Про затвердження міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2019-2023 роки».

Сенс запропонованих змін – компенсувати КП «Київський метрополітен» та КП «Київпастранс» 971,78 млн грн з міського бюджету фінансових втрат через призупинку з 17 березня по 31 липня 2020 року перевезень пасажирів у зв’язку з карантинними заходами. При цьому депутатам в черговий раз пропонувалось повірити чиновникам на слово – будь-які розрахунки в пояснювальній записці були відсутні, а перевірити цифри не виявлялось за можливе, так як Автоматизована система оплати проїзду (АСОП) в Києві, попри багаторічні обіцянки міської влади, досі не працює, а перехід на єдиний електронний квиток, попри колосальні бюджетні вливання теж постійно переносять – останнього разу на 1 липня 2021 року.

В січні 2021 року стало відомо, що за інформацією ГУ Нацполіції нелегальні перевезення приносять їхнім організаторам, серед яких слідчі відмічають і чиновників адміністрації Кличка, близько 2 млн гривень в місяць. Також слідство розробляє інформацію про 20-відсоткові відкати, які від підрядників можливо отримують посадові особи Департаменту транспортної інфраструктури КМДА та КП «Київпастранс», тож слідство аналізує їхню співпрацю з сумнівними компаніями.

Великий Київ у Google News

підписатися