У своїй відповіді на петицію він зазначив, що тролейбуси, трамваї та автобуси зупиняються під час повітряної небезпеки на підставі рішень Ради оборони міста Києва. Для безпеки пасажирів на зупинках розміщені інформаційні схеми щодо маршрутів прямування до найближчих об’єктів захисту (укриттів). А для водіїв створили спеціальний алгоритм стосовно дій під час сигналу тривоги.
“Рішення Ради оборони міста Києва ухвалювалося з урахуванням оцінки поточної та прогнозованої безпекової ситуації в столиці та буде переглянуте виключно за умови її суттєвої стабілізації та надходження відповідних рекомендацій від Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Відповідний аналіз та оцінка здійснюються на постійній основі.
Принагідно слід відзначити, що призупинення роботи комунального транспорту під час повітряної тривоги не несе для пасажирів жодних додаткових витрат, оскільки після її завершення вони можуть скористатися попередньо сплаченими проїзними документами”, – йдеться у відповіді Кличка.
Нагадаємо, активісти вимагають у Кличка звільнити директора транспортного департаменту Кандибора.