Про це повідомляють “Пасажири Києва”.
В ініціативі пояснюють, що Кличко покладає відповідальність за перевірку маршрутних таксі у Києві виключно на Укртрансбезпеку та Нацполіцію, однак більша частина маршруток їздять на міських маршрутах, де замовником перевезень є департамент транспортної інфраструктури КМДА, який укладає договори з перевізниками.
“Комунальна служба перевезень КМДА (як робочий орган) контролює виконання договорів і проводить перевірки – зокрема технічного, санітарного стану, складає акти про порушення, які дають підстави для розірвання договорів з перевізниками. Власне такі перевірки з різною частотою відбувались щороку (навіть у 2022 році), проте про це у відповіді мера не згадано”, – кажуть активісти.
Також “Пасажири Києва” закликають КМДА відновити перевірки виконання умов договорів перевізниками та змусити їх виконувати умови перевезень.
Нагадаємо, що на сайті електронних петицій минулого місяця з’явилась інформація щодо відхилення мером відповідної петиції щодо маршруток. При тому, що її підтримала на своєму засіданні транспортна комісія Київради.
Влітку 2021 року КМДА підписала з перевізниками новий договір із вимогами про температурний режим у транспорті, уніформу водіїв та інклюзивність.