Про це шеф-кухар, громадський активіст та амбасадор української кухні у світі Євген Клопотенко написав у Instagram.
“В Японії дуже поширена думка, що борщ – це російська страва. Тому погане ставлення до Росії не формує у японців хорошого враження про борщ. Інші пункти меню незнайомі японцям”, – йдеться у відповіді ресторатору, який хотів відкрити монозаклад з борщем.
З однієї сторони Клопотенко радіє, адже через це японці можуть оминати заклад, адже “притомні японці, на щастя, історично є русофобами”. А з іншої сторони вважає, що ситуація є “чудовим прикладом глибини російської пропаганди”.
Сам шеф-кухар переконаний, що це означає, що треба працювати ще завзятіше над популяризацією української думки та української кухні у світі.
“Завзятіше контрпропагувати. І як же добре, що завзяття українцям не бракує”, – підсумував Клопотенко.
Нагадаємо, липні 2022 року культуру приготування українського борщу внесли до Списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО.
До слова, Великдень на носі: протестуйте приготування шоколадної паски від Клопотенка.