Кілька днів без зв’язку: у «Київстарі» повідомили, як віддячать постраждалим абонентам

Оператор мобільного зв’язку «Київстар» поінформував про повне відновлення всіх сервісів після нещодавнього збою.

«Повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Знаємо, як важливо зателефонувати рідним на свята. Тому наші фахівці працювали 24/7, щоб якнайшвидше все полагодити», – йдеться у повідомленні.

У якості компенсації за спричинені незручності компанія скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів.

Як зазначається, планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:

– абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;

– бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;

– користувачів «Домашнього Інтернету» та «Все разом» з 1.01 по 31.01.

Читайте також: Хакери зламали захист “Київстар” через обліковий запис одного із співробітників – президент компанії

Також 100 млн гривень «Київстар» виділить на потреби ЗСУ.

Як повідомляв «ВК», 12 грудня зранку стався масштабний збій у роботі «Київстар» – частина абонентів залишилась без зв’язку. 

Російські хакери похвалилися завданою ними шкодою мережі «Київстар» та повідомили про захоплення особистих даних користувачів. У компанії спростували цю інформацію. За відсутності зв’язку кияни шикувалися у черги, щоб придбати сім-карти інших операторів зв’язку.

Кілька днів спеціалісти поступово відновлювали послуги. 19 грудня запрацював і додаток «Мій Київстар».