«Повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Знаємо, як важливо зателефонувати рідним на свята. Тому наші фахівці працювали 24/7, щоб якнайшвидше все полагодити», – йдеться у повідомленні.
У якості компенсації за спричинені незручності компанія скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів.
Як зазначається, планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:
– абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
– бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
– користувачів «Домашнього Інтернету» та «Все разом» з 1.01 по 31.01.
Читайте також: Хакери зламали захист “Київстар” через обліковий запис одного із співробітників – президент компанії
Також 100 млн гривень «Київстар» виділить на потреби ЗСУ.
Як повідомляв «ВК», 12 грудня зранку стався масштабний збій у роботі «Київстар» – частина абонентів залишилась без зв’язку.
Російські хакери похвалилися завданою ними шкодою мережі «Київстар» та повідомили про захоплення особистих даних користувачів. У компанії спростували цю інформацію. За відсутності зв’язку кияни шикувалися у черги, щоб придбати сім-карти інших операторів зв’язку.
Кілька днів спеціалісти поступово відновлювали послуги. 19 грудня запрацював і додаток «Мій Київстар».