Кібератака на Укрзалізницю: як зараз працюють каси і курсують поїзди

Онлайн-системи Укрзалізниці у неділю зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем триває досі. 

«Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі», – повідомили залізничники.

Оскільки Укрзалізниця і раніше ставала обʼєктом кібератак ворога, в компанії були впроваджені протоколи резервування.  

В той же час остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із «бекапів» фахівці мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості.

«Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними і протягом цього дня готуємось ще працювати в офлайн-режимі», – зауважили у компанії.

Тож як зараз працює Укрзалізниця?

  • Квитки продаються через каси, які посилили персоналом.
  • На 24 та 25 березня були активовані продажі міжнародних квитків у касах (зазвичай вони продаються тільки онлайн).
  • Якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу – прямуйте безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти проїзд на місці.

Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, то не варто купувати квитки сьогодні. Зараз каси працюють із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів з відправкою сьогодні-завтра.

Як можна повернути квитки? 

Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати на пошту скан-копію або фото квитка та контактний номер телефону. Заявку оброблять протягом трьох діб з моменту відновлення роботи систем.

Про будь-які інші нестандартні випадки слід повідомляти на пошту.

Нагадаємо, у неділю через збій в IT-системі «Укрзалізниці» припинили роботу онлайн-сервіси компанії.