Карантин, день 202. Три проблеми освіти, які підкреслив карантин

08:22 30.09.2020

Цифрове забезпечення, зміст освіти і психоемоційні виклики – такі три проблеми освіти підкреслив карантин.

Карантин, день 202. Три проблеми освіти, які підкреслив карантин
Світлодіодне освітлення

Про це освітній омбудсмен Сергій Горбачов розповів в інтерв’ю для видання “Главком”. 

Він зазначив, що “якісний інтернет, сучасна техніка, яка дозволяє використовувати можливості цифрових технологій. Цього дуже не вистачає”.

Проблема змісту освіти, за словами омбудсмена, полягає в тому, що учні перевантажені другорядною інформацією. 

На жаль, наразі зміст освіти не відповідає вимогам сучасного світу. З цим треба прцювати”,

– зауважив Сергй Горбачов.

Третьою проблемою виявилась психоемоційна готовність до дистанційного навчання. За словами омбудсмена, ані діти, ані вчителі, ані батьки не були готові до таких викликів. 

І це цілком очікувано, бо, на мій погляд, мало уваги приділяється питанням мотивації навчання, формування ціннісного ставлення до знань, до опанування компетенціями. А в умовах карантину ці проблеми просто загострилися і все суспільство побачило те, що освітяни бачили вже давно”,

– зазначив він.

Зазначимо, що наразі 18 тисяч учнів Київщини переведені на дистанційне навчання.

Великий Київ у Google News

підписатися