Про це повідомляється на Facebook-сторінці студії Family Production.
Зазначається, що ролик виглядає так, ніби його знімали у різних локаціях, але насправді це магія від художників-постановників, що змінювали одне й те саме місце власноруч.
Кожний кадр знімався під свою особливу пісню. А щоб ви зрозуміли серйозність підходу — ми перевірили більше 50 київських аптек, аби знайти таблетки, які приймала актриса в кадрі”, – додали автори відео.
Режисер ролика – Франсуа Руселльє, який раніше співпрацював з Мадонною, Depeche Mode, The Rolling Stones і відомими світовими брендами.
Відео знято до міжнародного Місяця гордості (Pride Month), який щорічно відзначають у червні і присвячують проблемам ЛГБТ-спільноти.
Diesel не вперше звертається у реклами до суспільної проблематики. Попередня кампанія Go With the Flaw була присвячена відмові від прагнення бути ідеальним – у рекламі знялися актори з брекетами, татуюваннями та шрамами.
Нагадаємо, раніше Київ появився в британській рекламі 5G, а київський недобуд – в кліпі британського співака. Крім цього, Подільсько-Воскресенський міст обрала для зйомок нового кліпа китайська група WayV. Знімали свої відеокліпи у Києві також група Editors і переможниця Євробачення Нетта Барзілай.