В районі метро Оболонь просідає тунель, тому на часі будівельні роботи. В ході ремонту на синій гілці буде запроваджено човниковий рух, проте інтервал буде тривати довже, нід 15-17 хвилин, як це нині є біля Деміїівської.
“Ми будемо зупиняти рух одним тунелем, а не двома одночасно. Це питання організації роботи в частині перевезення пасажирів. Будуть тимчасові проїзди. Тут буде інша схема організації руху. Поїзди ніде не розвертатимуться, вони по черзі проїжджатимуть цю ділянку по одному тунелю”, – розповів перший заступник міського голови Микола Поворозник в інтерв’ю УП.
Ремонт на вказаній ділянці буде подібним до того, що проводять на Деміївській – у тендері на закупівлю ремонтних робіт вказано: “На дільницях 1 та 2 передбачити перебирання склепінних частин чавунної оправи із заміною пошкоджених тюбингів з розкриттям котлованів на будмайданчиках на всю довжину ділянки перебирання”.
Аби пасажири метрополітену мали альтернативний транспорт, планують запустити додатковий наземний. Щоправда, у Київпастрансі повідомляють про проблеми – бракує водіїв замість тих, які були мобілізовані до ЗСУ.
“Це стосується не тільки “Київпастрансу”, а й автодорів, ШЕДів, “зеленбудів”. У нас нема людей, які працюють “в сіру” чи “в чорну”. Вони працюють офіційно, стоять на обліках у військоматах. Ми маємо ставитися до цього з розумінням”, – сказав Поворозник.
Раніше “ВК” розповідав, що за 4 дні до ухвалення рішення про закриття станції Деміївської у КМДА знали про загрозу та проблеми в підземці.