Інтервал човникового руху під час ремонту біля метро “Оболонь” буде більшим, аніж біля “Деміївської”

Автор: Оксана Тупальська
15:27 27.12.2023

Під час ремонту на синій гілці метрополітену біля станцій Почайна та Оболонь буде запущено човниковий рух поїздів. Проте інтервал руху буде більшим, ніж нині діє між Теремками та Деміївською.

Інтервал човникового руху під час ремонту біля метро “Оболонь” буде більшим, аніж біля “Деміївської”

В районі метро Оболонь просідає тунель, тому на часі будівельні роботи. В ході ремонту на синій гілці буде запроваджено човниковий рух, проте інтервал буде тривати довже, нід 15-17 хвилин, як це нині є біля Деміїівської. 

“Ми будемо зупиняти рух одним тунелем, а не двома одночасно. Це питання організації роботи в частині перевезення пасажирів. Будуть тимчасові проїзди. Тут буде інша схема організації руху. Поїзди ніде не розвертатимуться, вони по черзі проїжджатимуть цю ділянку по одному тунелю”, – розповів перший заступник міського голови Микола Поворозник в інтерв’ю УП.

Ремонт на вказаній ділянці буде подібним до того, що проводять на Деміївській – у тендері на закупівлю ремонтних робіт вказано: “На дільницях 1 та 2 передбачити перебирання склепінних частин чавунної оправи із заміною пошкоджених тюбингів з розкриттям котлованів на будмайданчиках на всю довжину ділянки перебирання”. 

Аби пасажири метрополітену мали альтернативний транспорт, планують запустити додатковий наземний. Щоправда, у Київпастрансі повідомляють про проблеми – бракує водіїв замість тих, які були мобілізовані до ЗСУ. 

“Це стосується не тільки “Київпастрансу”, а й автодорів, ШЕДів, “зеленбудів”. У нас нема людей, які працюють “в сіру” чи “в чорну”. Вони працюють офіційно, стоять на обліках у військоматах. Ми маємо ставитися  до цього з розумінням”, – сказав Поворозник. 

Раніше “ВК” розповідав, що за 4 дні до ухвалення рішення про закриття станції Деміївської у КМДА знали про загрозу та проблеми в підземці.

Великий Київ у Google News

підписатися