Хто поділив мешканців на сорти – під час Революції гідності 23% українців отримували інформацію з російського телебачення

Автор: Оксана Тупальська
07:41 09.08.2023

Міф про поділ українців на сорти, який згодом призвів до проявів сепаратизму на Донбасі та в Криму, десятками років поширювали російські пропагандисти. Головними споживачами брехні були жителі східних та південних регіонів. Про наслідки впливі розповідає у проекті “Реальна історія” Акім Галімов.

Хто поділив мешканців на сорти – під час Революції гідності 23% українців отримували інформацію з російського телебачення

“Варто визнати його (російського телебачення) величезну роль у просуванні російської ідеології в нашій країні. На жаль, російські канали були в нас вкрай популярними. Майже 23% опитаних українців отримували інформацію про політичні події саме з російського ТБ. І це жахлива цифра”, – говорить Акім Галімов про події періоду останніх днів правління Януковича. 

Він нагадує про головні тези політтехнологів Кремля, які ширились як в 2013, так і 10 років тому в 2003 році перед Помаранчевою революцією:

  • Євромайдан (Помаранчева революція) – це американський проект
  • протестувальників навчають у посольстві США
  • Київ у хаосі, а мітингувальники розбійники, що займаються мародерством
  • Євромайдан – розкол країни, бо протестують тільки Тернопільська, Львівська та Івано-Франківська області
  • Україні приходить кінець
  • мародери та фашисти з Західної України скоро захоплять Донбас

А ще – українців поділили на сорти. Де на заході живе начебно 1 сорт, в центрі 2-й, а на сході 3-ій. Такі вкиди особливо активно поширювали у 2004 році. Та казали, що то наче така політика Ющенка. І що тому потрібен Янукович, щоб начебто “захистити жителів Донбасу від несправедливості”.

Додатковий наратив – що країну хоче захопити Америка та НАТО, де остання організація подається як найзліший ворог. Під проводом Симоненка та комуністичної партії в Криму та регіонах у 2004 році відбулися мітинги проти вступу країни в НАТО. Серед активних учасників – віряни УПЦ (МП).

“Основна мета – розділити Україну. Провладні проросійські ЗМІ України підхоплюють російські повідомлення. На Першому національному каналі (а це, нагадаж, державний телеканал України) виходить фільм “Механізм ненависті”. У ньому розповідають про американський механізм кольорових революцій і показують марші солдатів СС (нацистської Німеччини). Цікаво, що жоден з творців цього фільму не вказаний у титрах”, – розповідає про ефір в останні дні перебування в Києві Януковича журналіст Галімов. 

Про те, що після повномасштабного вторгнення риторика кремлівських пропагандистів змінилася мало в чому годі й говорити. 

“ВК” розповідав, що «креативщики» в Росії, схоже, отримали нове завдання – знімати пропагандистське кіно про герб України на монументі «Батьківщина-Мати». В мережу запустили ролик про політ матрьошки з території РФ до Києва. 

Великий Київ у Google News

підписатися