Громадський транспорт vs іноземці: з якими проблемами стикаються гості Києва

Автор: Володимир Хлєбников
13:11 15.11.2021

Іноземці, які прибувають до столиці України в аеропорт “Київ” (“Жуляни”), не можуть придбати квиток на проїзд у наземному міському транспорті через відсутність терміналів. Непристосованість системи оплати становить суттєві проблеми не лише для іноземних гостей, але й для українців з інших регіонів.

Громадський транспорт vs іноземці: з якими проблемами стикаються гості Києва Фото: Facebook Олександра Рудоманова

Свідком подібної ситуації став журналіст Олександр Рудоманов.

Він повідомив, що на зупинці громадського транспорту на Повітрофлотському проспекті (Солом’янський район Києва) немає жодної можливості придбати QR-квиток для проїзду в тролейбусі. З цього приводу журналіст звернувся до столичного мера Віталія Кличка.

Скажіть, будь ласка, як купити квиток іноземцю чи не киянину, який прилетів в аеропорт “Жуляни”? Правильно, ніяк. На фото (див. вище) ви могли б побачити автомат по купівлі квитка, але його тут немає і ніколи не було. Так само ви не можете купити квиток в аеропорту. Що заважає поставити автомат, як у метро, на зупинці біля аеропорту або ж у “Жулянах”?” – написав Рудоманов 15 листопада у себе в Facebook.

Він додав, що оплатив двом туристам квиток, оскільки самостійно вони не могли цього зробити. “Мар’яна Олеськів (голова Держагентства розвитку туризму України, – прим “ВК”) ви робите багато для промоції туризму в Україну, але першим враженням про Київ у іноземців може бути одне – відсутність можливості купити квиток і штраф“, – звернувся Рудоманов.

Читайте також: Як зручніше? Скільки киян оплачують проїзд транспортно

Зауважимо, що з 14 липня 2021 року Київ відмовився від паперових квитків. Влада заявила, що у столиці діє понад 2000 місць для поповнення транспортних карт і купівлі одноразових QR-квитків для проїзду у громадському транспорті. В міському мобільному застосунку “Київ Цифровий” можна поповнити транспортну карту чи придбати QR-квиток безготівково та безконтактно.

Втім, як показує практика, приїжджі громадяни, особливо іноземці, зазвичай стикаються із проблемами у користуванні міським транспортом. При цьому труднощі пов’язані не лише з відсутність терміналів на зупинках. Допис Олександра Рудоманова про випадок у “Жулянах” спровокував жваву дискусію. Станом на 13:00 він зібрав понад 100 коментарів, в яких користувачі діляться власним досвідом.

Дехто навіть пожартував, що подібними дописами журналіст “зазіхнув” на монополію маршруток і таксі :

Станом на 13:05 реакції Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на звернення журналіста немає.

Читайте також: Офіційно! Київ підвищить тарифи на проїзд в громадському транспорті

Великий Київ у Google News

підписатися