Про це повідомляє столична прокуратура.
Слідством встановлено, що у квітні 2017 року КП “Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” та генпідрядник уклали договір на будівництво Подільського мостового переходу у Києві.
У червні 2023 замовник робіт, генпідрядник та підрядна організація підписали акти приймання виконаних будівельних робіт в частині витрат на роботу залученої спецтехніки – кранів, насосів, бурових установок.
Відповідно до висновку будівельно-технічної експертизи, витрати на оренду вказаних вище машин та механізмів завищено понад 24 млн гривень.
Наразі обвинувальний акт скеровано до суду для розгляду по суті (ч. 5 ст. 191 КК України).
Прокурор заявив позов про відшкодування спричиненої шкоди.
Читайте також: Подільсько-Воскресенський міст став найдорожчим довгобудом у Києві
Нагадаємо, договір генпідряду на будівництво Подільського мосту через суд намагаються визнати недійсним.
Як повідомляв “ВК”, проти осіб, причетних до будівництва Подільсько-Воскресенського мосту, порушено низку кримінальних справ.
Так, у справі про завищення витрат на оренду техніки для будівництва Подільського мосту на 24 млн грн оголошено підозру керівнику генпідрядної організації, а обвинувальний акт щодо виконувача обов’язків директора КП “Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” у цій справі вже скеровано до суду. Цього ж посадовця підозрюють підозрюють у нанесенні 6,5 млн грн збитків на закупівлі піску для будівництва Подільського мосту. Цікаво, що свою посаду він обійняв у квітні 2023, а підозру отримав вже у вересні того ж року.
Також директора комунального підприємства “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” підозрюють у розтраті 36,5 мільйонів (справа вже в суді), розтраті 104 млн грн, розтраті 6 млн грн, розтраті 3,5 млн грн. Серед підозрюваних також керівник генпідпрядної організації та керівник субпідрядної організації
Раніше повідомлялося про завершення досудового розслідування відносно ще трьох фігурантів цього провадження: першого заступника керівника КП “Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” – замовника робіт, та керівника генпідрядної організації (останні ознайомлюються з матеріалами провадження в порядку ст. 290 КПК України). А також щодо керівника підрядної організації, обвинувальний акт відносно якого у січні 2023 року вже скеровано до суду для розгляду по суті.