Електричка і кілька підвізних маршрутів. Киянин пропонує дешевий спосіб “вивезти” Троєщину

Автор: Галина Ворона
12:38 21.03.2021

Кияни пропонують відносно недороге але ефективне рішення, що дозволить швидше діставатись до метрополітену та не залежати від ситуації з корками на дорогах мешканцям Троєщини, Райдужного, Воскресенки. Для цього достатньо запустити кілька поїздів міської електрички в міжпіковий період да організувати роботу кількох підвізних маршрутів.

Електричка і кілька підвізних маршрутів. Киянин пропонує дешевий спосіб “вивезти” Троєщину
оренда квартири Київ

Про це йде мова у петиції №10481 “Організувати рух міської електрички на ділянці “Почайна” – “Дарниця” а також допоміжних маршрутів автобусу №59, 61, та трамваю №4, 5 і в міжпіковий період (з 10 до 16)”

За словами автора звернення Василя Бабича, одне із основних завдань міської електрички-  полегшити проїзд до метро та інших об’єктів мешканцям Троєщини, Райдужного, Воскресенки. Втім, корки з/на Троєщину, Райдужний та Воскресенку бувають не лише в години “пік”.

Тому пропоную організувати рух міської електрички на її найбільш ефективній та затребуваній ділянці: від залізничного вокзалу “Дарниця”, через “Лівобережну, а також станції “Троєщина” та “Троєщина 2” до станції “Почайна”. Для роботи в міжпіковий період вистачить і трьох електропоїздів на даній ділянці”, – пропонує автор петиції.

Він впевнений, що такий спосіб перевезень дозволить троєщинцям та іншим мешканцям північного Лівобережжя комфортно та прогнозовано добратися до станцій метро “Почайна” та “Лівобережна”, а також Дарницького залізничного вузла, а для мешканців Старої Дарниці це також буде швидкий спосіб дістатися метро “Лівобережна” та “Почайна”.

Для повноцінної реалізації такого проекту необхідно організувати роботу підвізних маршрутів: автобусу №59, 61, та трамваю №4, 5 і в цей міжпіковий період (з 10 до 16), зауважує автор звернення.

Даний проект є відносно недорогим, але ефективним рішенням з пом’якшення транспортної доступності Троєщини та північного Лівобережжя з метрополітеном”, – підсумовує він.

Читайте також: Відео: електричкою з Троєщини на правий берег. «Какая разніца?»

Нагадаємо, нещодавно у Генплані пояснили, чому Троєщині потрібне саме метро.

Великий Київ у Google News

підписатися