Про це йде мова у петиції №10481 “Організувати рух міської електрички на ділянці “Почайна” – “Дарниця” а також допоміжних маршрутів автобусу №59, 61, та трамваю №4, 5 і в міжпіковий період (з 10 до 16)”
За словами автора звернення Василя Бабича, одне із основних завдань міської електрички- полегшити проїзд до метро та інших об’єктів мешканцям Троєщини, Райдужного, Воскресенки. Втім, корки з/на Троєщину, Райдужний та Воскресенку бувають не лише в години “пік”.
Тому пропоную організувати рух міської електрички на її найбільш ефективній та затребуваній ділянці: від залізничного вокзалу “Дарниця”, через “Лівобережну, а також станції “Троєщина” та “Троєщина 2” до станції “Почайна”. Для роботи в міжпіковий період вистачить і трьох електропоїздів на даній ділянці”, – пропонує автор петиції.
Він впевнений, що такий спосіб перевезень дозволить троєщинцям та іншим мешканцям північного Лівобережжя комфортно та прогнозовано добратися до станцій метро “Почайна” та “Лівобережна”, а також Дарницького залізничного вузла, а для мешканців Старої Дарниці це також буде швидкий спосіб дістатися метро “Лівобережна” та “Почайна”.
Для повноцінної реалізації такого проекту необхідно організувати роботу підвізних маршрутів: автобусу №59, 61, та трамваю №4, 5 і в цей міжпіковий період (з 10 до 16), зауважує автор звернення.
Даний проект є відносно недорогим, але ефективним рішенням з пом’якшення транспортної доступності Троєщини та північного Лівобережжя з метрополітеном”, – підсумовує він.
Читайте також: Відео: електричкою з Троєщини на правий берег. «Какая разніца?»
Нагадаємо, нещодавно у Генплані пояснили, чому Троєщині потрібне саме метро.