Аби заживити будинки світлом, власники знімають батареї з Tesla.
Потужності з однієї Tesla вистачає, аби забезпечити електрикою квартиру в багатоповерхівці на 10 годин.
Як свідчать дані УкрАвтопрому, в Києві чимало електромобілів та їх кількість зростає в рази, відтак потенційних батарей на випадок повного знеструмлення багато.
Лише за останні пів року в Києві зареєстрували 3171 електромобіль, з них 63% вживаних. А за весь 2023 рік до Києва привезли 4913 нових електромобілі та 16019 вживаних. Це при тому, що в листопаді 2022 року Києвом курсували 9142 електрокари.
Таким чином, у місті є орієнтовно 33,5 тисяч елемобілів.
Варто зазначити, що мінусом такої техніки є потреба підзарядки особливо взимку – бо на морозі батареї розряджаються. Тому коли власники виїжджають далеко за межі міста, мусять мати карту зарядних станцій на шляху. Так саме невеликий мінус в тривалості експлуатації на зарядці мають в сильну спеку. Перевагою транспорту є його екологічність – бо менше забруднюють повітря великих міст, аніж автівки на бензині чи дизелі.