Диджиталізація ритейлу: інновації роблять купівлю товарів в «АТБ» ще більш комфортною

17:20 13.10.2020

Незважаючи на складний рік – час пандемії коронавірусу, карантину й обмежень – найбільша торговельна мережа України  продовжує активно розвиватися та впроваджує сучасні інноваційні рішення та сервіси. Вони покликані зробити процес купівлі товарів в «АТБ» максимально комфортним для кожного клієнта.

Диджиталізація ритейлу: інновації роблять купівлю товарів в «АТБ» ще більш комфортною
Світлодіодне освітлення

Ця місія компанії має важливу соціальну складову, як і безперебійне забезпечення мільйонів громадян України, у тому числі й жителів нашого Києва, гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності. Кожен із 1162 магазинів «АТБ» у 24 областях країни сьогодні має великий асортимент – понад 3,5 тисячі найменувань продукції.

Компанія докладає максимум зусиль, щоб запропонувати українцям якісно новий, сучасний, комфортний рівень здійснення покупок.

 «Стратегія нашого розвитку заснована на інтересах і потребах клієнтів, яких в «АТБ» прийнято вважати партнерами по бізнесу. Ми системно підходимо до питань, які є важливими для більш ніж чотирьох мільйонів наших покупців –  це комфорт, гарантована якість і доступна ціна. Ефективно вирішувати такі завдання нам вдається завдяки впровадженню сучасних інноваційних рішень, створенню додаткових клієнтських сервісів», – повідомив Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

 Цього року відкрився перший у країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Увесь процес приймання замовлення, його обробки та доставки вибраних товарів на зазначену клієнтом адресу найчастіше займає менше часу, ніж ми зазвичай очікуємо кур’єра з піцею. Такий сервіс дозволив мільйонам українців підтримувати гідний рівень життя навіть в умовах найсуворішого карантину.

Крім того, в «АТБ» з’явився сервіс попереднього замовлення. Тепер покупець  може заощадити час і мінімізувати контакти, зібравши свій пакет онлайн і визначивши магазин, де його можна одержати. До того моменту, коли він прийде в маркет, його продукти вже будуть підготовлені. Потрібно тільки оплатити покупку (також це можна зробити онлайн і  показати чек у спеціально відведеній зоні магазину). На все вистачить і п’яти хвилин. Швидко, просто, безпечно та зручно!

Відразу в десятьох магазинах «АТБ» зараз тестують ще один сервіс, покликаний скоротити черги біля кас у магазинах. Це технологія Scan & Go, що дозволяє за допомогою смартфона самостійно відсканувати штрих-коди продуктів і оплатити їх онлайн у спеціальному мобільному додатку «Скануй Купуй». Після цього потрібно лише показати консультантові на виході інформацію про оплату. Компанія планує використовувати цю технологію у всіх супермаркетах.

Справедливості заради варто зазначити, що скупчення людей біля кас в «АТБ» практично не побачиш. Для цього впровадили ще один сервіс – «Єдина черга». Щоб значно знизити ризики зараження коронавірусом, у торговельній мережі ввели систему розподілу потоку клієнтів у прикасовій зоні.

У торговому залі також усе зручно обладнано для покупців. Довго шукати товар не доведеться. Вже стартував проєкт зі встановлення в магазинах прайс-чекерів. Це невеличкі прилади, за допомогою яких можна самому відсканувати товар, щоб дізнатися його вартість. Зараз нововведення тестують у п’ятьох магазинах, але незабаром його можна буде побачити вже в сотні супермаркетів.

Одним з диджитал-рішень компанії є інтелектуальний помічник «АТБОТ» який з 2019 року спілкується з мільйонами клієнтів у популярних сьогодні месенджерах Viber  і Telegram. Він замінив застарілу скасовану паперову книгу скарг і пропозицій. Чат-бот здатен швидко надати точну інформацію про асортимент, акції, магазини та вакансії. Щоб його запустити, слід відсканувати камерою смартфона QR-код і перейти за посиланням. Це зручний канал зворотного зв’язку та знаковий крок у диджиталізації українського ритейлу.

 «Наше завдання – створити для покупців максимально комфортні та безпечні умови для купівлі товарів у мережі «АТБ». Усі сервіси, які ми сьогодні впроваджуємо в магазинах, спрямовані на полегшення та прискорення цього процесу. Комфорт і легкість для покупців – от головні цілі, які сьогодні переслідує всеукраїнська торговельна мережа “АТБ”», – підкреслила Наталія Шаповалова, генеральний директор ТОВ «АТБ-Маркет».

Цікаво, що багато чого з того, що в наші дні є нормою для будь-якого київського супермаркету, уперше було протестовано та впроваджено (а інколи й розроблено)  у мережі «АТБ». Навіть концепція магазину самообслуговування, коли покупець сам вибирає продукти в торговому залі, кладе їх у кошик або візок, а оплачує покупку на касі, уперше в нашій країні була представлена в «АТБ». Процес розвитку не зупиняється й сьогодні. Послуговуючись своєю стратегією динамічного розвитку, компанія освоює найбільш передові диджитал-рішення у сфері роздрібної торгівлі та зараз вважається лідером щодо впровадження сучасних клієнтських сервісів.

Великий Київ у Google News

підписатися