Довелось вибачатися. Мережа київських аптек потрапила у мовний скандал

Автор: Володимир Хлєбников
20:59 12.11.2021

В одній з аптек Києва провізор у хамській манері відмовився обслуговувати клієнта державною мовою. Зрештою керівництву мережі довелося вибачатися за поведінку свого російськомовного працівника.

Довелось вибачатися. Мережа київських аптек потрапила у мовний скандал
Світлодіодне освітлення

Про ситуацію розповів громадський діяч та політичний експерт Андрій Смолій.

Інцидент стався 11 листопада в одній з аптек на площі Лесі Українки на столичному Печерську.

Відвертий українофоб на касі не те, що не обслуговував українською, як це зобов’язує його стаття 30 ЗУ “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, так ще й відмовився в грубій формі виправляти своє порушення, сказавши наступне: “І нє буду гаваріть на укрАінскам, закон єщьо не вступіл в сілу”. Такого хамства і наглості я давно не бачив“, – написав Смолій у Facebook.

Він зазначив, що готує скаргу до Уповноваженого із захисту державної мови Тараса Кременя і вимагає від аптечної мережі звільнення працівника.

Утім, вже наступного дня, 12 листопада, Смолій повідомив, що у мережі відреагували на вчинок їхнього працівника.

Сьогодні зі мною зв‘язалося керівництво мережі. Працівник, який відмовився обслуговувати українською та порушував закон, отримав санкцію “попередження”. Також мене проінформували, що вчора та сьогодні з персоналом мережі проводиться робота щодо дотримання мовного законодавства“, – написав він.

Громадський діяч пообіцяв моніторити дотримання законодавства працівниками цієї мережі аптек, а також перевірити дотримання мовного закону в “конкретно цій аптеці”.

Нагадаємо, у жовтні київська IT-компанія відмовила у роботі чоловіку, бо той принципово говорив українською мовою.

Читайте також: Ножем у серце через мову. Батько вбитого на Позняках чоловіка повідомив подробиці трагедії

Великий Київ у Google News

підписатися