Учасники акції зазначають, що навіть попри те, що велосипедна інфраструктура Києва трохи розширилась, зміни – майже непомітні.
Однією з основних проблем є те, що автомобілісти перевищують швидкість. Це загрожує не лише велосипедистам, а й пішоходам.
Крім того, поширеною практикою є парковка автомобілів на велосипедних доріжках. Звісно, такі автомобілі евакуйовують з велосипедних доріжок просто на штрафні майданчики, але це видається лише “лікуванням симптомів”. Основною хворобою є те, що велосипедна культура в Києві майже не розвинута.
Те, за що сьогодні протестують кияни, в скандинавських країнах вдалось досягти ще кілька років тому.
В Хельсінкі та Осло – нульова смертність на дорогах, це вдалось зробити завдяки кільком нововведенням. По-перше, було суттєво зменшено автомобільний простір та розширено тротуари, а по-друге – введено суворі обмеження на швидкість.
Детальніше читайте тут: Как Хельсинки и Осло свели к нулю смертность на дорогах