Про це повідомляє Управління туризму Київської ОДА.
Як зазначається, унікальний туристичний бренд сприятиме реалізації туристичного потенціалу Київського регіону, пізнаванності, формуванню репутації та позитивного іміджу, зростанню туристичної та інвестиційної привабливості громад, росту внутрішнього та зовнішнього ринків туризму.
Ідею щодо створення слогана прийматимуть до 14 липня 2021. Для участі переходьте на сайт, заповнюйте форму і, можливо, саме ваш варіант стане переможним!
Читайте також: Мандруй Київщиною. Топ-5 локацій, що подарують незабутні враження за два дні
Нагадаємо, Київщину хочуть зробити центром туризму, у тому числі медичного. Вже цього сезону область запускає масштабний турпроєкт: водний маршрут Дніпром + найцікавіші локації регіону. Також для туристів запустили портал з найцікавішими місцями та 3D-турами.